نصب مخازن اضطراری آب در نقاط مختلف منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ گفت: مخازن آب اضطراری با هدف ذخیره‌سازی آب شرب در مواقع بحرانی با واگذاری زمین از طرف شهرداری منطقه ۲۲ به اداره آب و فاضلاب، در چهار نقطه از این منطقه نصب می‌شود.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی با اعلام این خبر گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت آب و فاضلاب نصب و راه‌اندازی مخازن اضطراری آب در ۴ نقطه مهم منطقه  مسعود نصرتی خبر داد: مخازن آب اضطراری با هدف ذخیره‌سازی آب شرب در مواقع بحرانی با واگذاری زمین از طرف شهرداری منطقه ۲۲ به اداره آب و فاضلاب، در چهار نقطه از این منطقه نصب می‌شود. در مواقع بروز بحران در دستور کار ستاد مدیریت بحران منطقه قرار دارد.

وی در ادامه به اثرات مهم و کارآمد نصب این مخازن در مواقع بحران جهت تأمین قسمتی از نیاز شهروندان به آب شرب تاکید کرد و افزود: پیگیری برای اجرای مخازن آب در شرایط اضطراری به منظور تامین آب آشامیدنی سالم تا ۷۲ساعت پس از بحران برای شهروندان و جانمایی مناسب مخازن بسته به نظر متخصصان امر در کمیته مشترک شرکت آب و فاضلاب و مدیریت شهری منطقه است.

نصرتی تصریح کرد: این مخازن، از جمله مخازن تحت فشار است و پس از نصب آنها بحث چگونگی اتصال مخازن به شبکه آب شهری در دستور قرار خواهد گرفت.
شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: طرح آب‌رسانی اضطراری شهر تهران با هدف افزایش تاب آوری پایتخت در زمان بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی در پایتخت اجرا می شود.

گفتنی است؛ ۱۵۱ مخزن آب اضطراری در شهر تهران با هدف تامین و تکمیل زیرساخت‌های اضطراری در شرایط بحران وجود دارد و با همکاری ستاد بحران و پدافند غیرعامل شهرداری تهران این تعداد در مناطق در حال افزایش است.

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 48690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =