آفتاب نیلوفری پذیرای بی‌سرپناهان شهر تهران در شب‌های سرد زمستان

همزمان با برودت هوا، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از ارائه خدمات ویژه به آسیب‌دیدگان اجتماعی و تداوم بهسازی و تجهیز زیرساخت‌های خدمات‌رسان منطقه به این افراد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در حاشیه بازدید از مددسرای آفتاب نیلوفری با تاکید بر ارایه خدمات‌رسانی مدیریت‌شهری منطقه در شب‌های سرد زمستانی به افراد آسیب‌دیده گفت: این مددسرا به عنوان چهارمین مددسرای بانوان بی‌سرپناه شهر تهران در این منطقه به شکل ویژه ارائه خدمات دارد و با گشت‌هایی که در معابر منطقه برپا شده بی سرپناهان به این مددسرا انتقال و به شکل ۲۴ ساعته پذیرای بانوان بی سرپناه و بد سرپناه است.

وی افزود: ظرفیت این مددسرا ۱۳۰ نفر است و بانوان بی سرپناه که به این مرکز انتقال داده می شوند از امکانات رایگان این گرمخانه و برخورداری از سه وعده غذایی، خدمات بهداشتی، پوشاک و ... بهره‌مند می شوند.

خدمات‌رسانی گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی در منطقه ۲۲

خداوردی از استقرار گشت‌های «حامی شهر» برای ساماندهی بی سرپناهان خبر داد و گفت: گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی در قالب طرح حامی شهر در معابر سطح منطقه از ابتدای آذرماه اجرا و تا پایان سال با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز به اجرا در خواهد آمد.معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲، افزود: در این طرح  از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح با اختصاص یک واحد خودروی وَن، مددکار اجتماعی و ضابط قضایی به گشت‌زنی در معابر محدوده منطقه و ساماندهی افراد بی‌سرپناه پرداخته و آنها را به مراکز تحت پوشش ارجاع می دهند.

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 48731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =