توسعه زیرساخت‌های نمایشگاه شهر آفتاب برای برگزاری تمام نمایشگاه‌ها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: ساخت و سازها در مجموعه در حال انجام است و به محض آماده شدن تمام نمایشگاه‌ها پوشش داده خواهند شد.

به گزارش شهر، عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص توسعه زیرساخت‌های این نمایشگاه، اظهار کرد: منظور از زیرساخت این نیست که شهرآفتاب مشکل دارد؛ چه بسا هم اکنون نیز در حال برگزاری نمایشگاه هستیم. منظور از تأمین زیرساخت، آماده‌سازی فضا برای برگزاری چند نمایشگاه است که بالغ بر ۷۰ هزار مترمربع فضا نیاز دارند. ساخت و ساز در حال انجام است و به محض آماده شدن تمام نمایشگاه‌ها پوشش داده خواهند شد.

وی با اشاره به شعار این مجموعه مبنی بر «هر نمایشگاه؛ حل یک مسئله»، یادآور شد: سالانه در استان‌های مختلف کشور بالغ بر ۶۰۰ نمایشگاه برگزار می‎شود. اگر هر نمایشگاه بتواند یک مسئله را در حوزه تخصصی خودش حل کند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

تقدسی نژاد ادامه داد: در هر نمایشگاهی که برگزار می‌کنیم همان حرف‌ها و گلایه‌های سال گذشته از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه تکرار می‌شود. ما به نمایشگاه به عنوان جایگاهی برای حل مسئله و حتی خلق مسئله نگاه می‌کنیم؛ به عنوان مثال اگر نمایشگاه کفش برگزار شود، قطعاً اطلاعاتی که تولیدکنندگان کفش در آن نمایشگاه دارند از بسیاری از مسئولین بالاتر است، چون درگیر ماجرا هستند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با تأکید بر اینکه اگر تولیدکنندگان بتوانند مشکلات صنف خودشان را با مسئولین در میان بگذارند، خلق مسئله صورت می‌گیرد، گفت: این خلق مسئله خود یک موضوع است که برگزاری نمایشگاه می‌تواند محفلی برای پیدا کردن راه حل خلق آن مسئله باشد.

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 48757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =