بازدید وزیر کشور از اعتکاف دانش‌آموزان آرمانی مسجد امام موسی کاظم(ع)

وزیر کشور، روز گذشته با حضور در مسجد امام موسی‌کاظم(ع)، از مراسم اعتکاف دانش‌آموزان آرمانی تهران بازدید و با نوجوانان معتکف آرمانی این مسجد به گفت‌وگو نشست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران ، احمد وحیدی، وزیر کشور، روز گذشته با حضور در مسجد امام موسی‌کاظم(ع)، از مراسم اعتکاف دانش‌آموزان آرمانی تهران بازدید و با نوجوانان معتکف آرمانی این مسجد به گفت و گو نشست.

وحیدی با اشاره به برگزاری پرشور مراسم اعتکاف دانش آموزی گفت: نزد نوجوانان عزیزی بودم که مشغول اعتکاف بودند و بسیارصحنه‌های زیبا و دل انگیزی از عبادت این نوجوانان تماشا کردم. این قلب‌های پاک که خودشان را سه روز در مسجد حفظ می‌کنند و برای پاکیزگی خودشان در این مراسم معنوی شرکت می کنند،ارزشمندند.

وزیر کشور بیان کرد: طرح آرمان بسیار کار با ارزشی است که عزیزان ما در شهرداری تهران انجام داده‌ و این کار قابل تقدیر است.

گفتنی است آیین معنوی اعتکاف دانش آموزی در سال جاری همراه با برنامه های متنوع، پر رنگ‌تر از گذشته در مساجد آرمانی تهران برگزار شد و در این سه روز حال و هوای تهران همراه با بارش نعمت الهی ، عطر بندگی گرفت.

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 48776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =