تدارک ویژه برنامه‌هایی در حوزه ایثار و شهادت در منطقه ۱۹ به مناسبت آغاز دهه فجر 

همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌هایی با محوریت ایثار و شهادت در اماکن عمومی و فرهنگی به همت اداره ایثارگران منطقه ۱۹ تدارک دیده شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی ایوانی رییس امور ایثارگران منطقه ضمن تبریک این ایام و تقارن آن با ماه های مبارک رجب و شعبان گفت: زنگ انقلاب در مدارس شاهد همراه با دعوت از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی همراه با پخش سرودهای حماسی نواخته می شود.

وی با اشاره به برنامه مهمانی لاله ها از غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در بهشت زهرا (س) با حضور مدیران شهری برای تجدید بیعت با شهدا افزود: برنامه ای تحت عنوان «دیدار های آشنا» به منظور دیدار با خانواده های معظم شهدای دوران انقلاب اسلامی شاغل در شهرداری و شهروندان منطقه انجام خواهد شد.

همچنین تکریم از ایثارگران شاغل در شهرداری منطقه تحت عنوان «یاد یاران» و دیدار با خانواده شهید قربانعلی رخشانی مهماندوست از شهدای دوران انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

به گفته این مسئول برنامه «همگردی سرافرازان ایثار» در قالب تور نیم روزه زیارتی و سیاحتی از آستان امامزادگان، برگزاری مسابقه پیامکی دانش آموزان ویژه فرزندان ایثارگر شاغل با موضوع مهم ترین پیام بهمن سال ۱۳۵۷ و مسابقه عکاسی موبایلی عکس سلفی با خانواده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ... از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت دهه فجر است.

انتهای پیام/
 

۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 48887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =