برگزاری آیین کاشت یکهزار نهال در بوستان جنگلی لتمال کن

همزمان با کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت با حضور خانواده معظم شهدا، آیین کاشت یکهزار نهال با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ در بوستان لتمال کن برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، آیین کاشت نهال همزمان با برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت و ابلاغیه سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران مبنی بر کاشت ۲۴ هزار نهال به نیت شهدای پایتخت با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، گروه‌های مختلف مردمی و مدیران شهری منطقه در بوستان جنگلی لتمان کن برگزار شد.

حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و با اشاره به اهمیت درخت و درختکاری گفت: تجدید میثاق با شهدا و بستن پیمان دوباره با آنان، همچون چراغ راهی برای رسیدن به سر منزل مقصود است و امیدواریم بتوانیم با زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها در این ایام و همزمان با برگزاری کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت، گوشه ای از دین خود را به آن‌ها ادا نماییم.

فضاسازی تبلیغاتی کنگره بیست و چهار هزار شهید پایتخت در منطقه ۲۲

حامد خداوردی در خصوص آذین بندی معابر محلی و بزرگراهی منطق۲۲ به تمثال شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در راستای گرامیداشت یاد شهدای ایران اسلامی تعداد ۱۰۰ بنر پرتابلی در شریان‌های اصلی منطقه در بزرگراه های شهید خرازی، شهید همدانی و... نصب شد.

وی بیان کرد: از دوم تا ۱۲ بهمن ماه هم اتفاقات مهم فرهنگی مرتبط با ۲۴ هزار شهید شهر تهران با عنوان «تهران شهر شهدا» تحت عنوان محله کودک، محله روایت گری، محله نوجوانان و... همچنین نمایش و روایت گری هایی با مضمون شهدا برگزار می شود و با هماهنگی های صورت گرفته در منطقه ۲۲ و با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر کنگره شهدا محله ای و یادواره شهداء در محلات سطح منطقه انجام می شود.

انتهای پیام/

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 48926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =