تکمیل ۱۲ پروژه توسعه محله‌ای در محله افسریه منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در جلسه راهبری امور نواحی و پیگیری پروژه‌های مقیاس ناحیه ۵ منطقه از تکمیل صددرصدی ۱۲ پروژه توسعه محله‌ای در محلات افسریه شمالی و جنوبی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، جلسه راهبری امور نواحی و پیگیری پروژه‌های مقیاس ناحیه ۵ با محوریت بررسی وضعیت عملکرد، امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنین نیازها و مشکلات محله‌های افسریه شمالی و جنوبی با حضور شهردار منطقه، معاونان اجرایی، مدیران و معتمدان محله برگزار شد.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به تکمیل صددرصدی ۱۲ پروژه توسعه محله ای در این ناحیه گفت: روکش آسفالت خیابان های شهید ثروتی، باقری و..، تأمین روشنایی و مسقف کردن بخشی از فضای ورزشی بوستان فجر، جداره سازی خیابان ۲۰ متری افسریه ، آرام سازی نقاط حادثه خیز در قصر فیروزه، ۱۵ متری اول، دوم، سوم، چهارم و خیابان شهید ثروتی، تامین و نصب روشنایی بوستان های آفتاب و فرهاد، مناسب سازی ایستگاه اتوبوس افسریه ۲۰ متری از جمله این پروژه هاست.

به گفته وی، دو پروژه احداثی شامل احداث مخزن و لوله گذاری به منظور آبرسانی محدوده بزرگراه امام رضا(ع) و نیزطرح لوله گذاری کانال خیابان شهید رحیمی در دستور کار است.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت در شهر گفت: ۵۹ هزار متر مربع مرمت و بهسازی معابر سطح ناحیه، ۷ هزار و ۵۰۰ متر طول تبدیل نهر به کانیو و مرمت و بهسازی جداول و انهار، ۱۵۰ مورد حذف دریچه های زائد در سطح معابر و همسطح سازی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ متر طول خط کشی معابر، ایمن سازی ۴ بوستان، مرمت و بهسازی آسفالت مدرسه آزادی، بهسازی و مرمت ۲ میدان میوه و تره بار و ...  در راستای این طرح به اجرا درآمد.

همچنین این جلسات به صورت مستمر در نواحی هفتگانه منطقه ۱۵ در حال برگزاری است و در این نشست مصوبات دور نخست بازدید میدانی از محلات و نیز پیام های سامانه نظارت همگانی و مدیریت شهری ۱۳۷+ پلاس در سه ماه اخیر به صورت مقایسه‌ای با مدت مشابه سال گذشته بررسی و ارزیابی شد.

انتهای پیام/

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 48933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =