راه‌اندازی ایستگاه آموزش تخصصی دوچرخه‌سواری در بوستان پیروزی

شهردار منطقه ۱۳ از راه‌اندازی ایستگاه آموزش تخصصی دوچرخه‌سواری در بوستان پیروزی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه پاک، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ اقدام به راه اندازی ایستگاه آموزش تخصصی دوچرخه سواری در بوستان پیروزی کرد.

وی افزود: با راه اندازی این خانه دوچرخه، ایستگاه های دوچرخه منطقه به ۳ خانه افزایش یافت که در حال  حاضر در سرای محلات آشتیانی و نیروی هوایی با ظرفیت۶۰ دستگاه دوچرخه به شهروندان محلات خدمت رسانی می شود.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقداماتی که در زمینه تجهیز و استفاده بهینه از خانه‌های دوچرخه انجام شده است، گفت: اکنون در حال پیگیری بحث آموزش در زمینه خانه‌های دوچرخه هستیم و دوره های آموزش دوچرخه سواری با حضور مربیان مجرب فدراسیون دوچرخه به طور رایگان برگزار می شود.

سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه۱۳ نیز با اشاره به نحوه پذیرش افراد در بوستان پیروزی بیان کرد: پذیرش متقاضیان در قالب ارائه کارت ملی  در محل این خانه‌ دوچرخه انجام می شود و دوچرخه‌های موجود تنها در مسیر دوچرخه سواری بوستان پیروزی می‌توانند تردد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش خانه های دوچرخه و فرهنگسازی استفاده از دوچرخه به جای خودروهای دودزا، علاوه بر کاهش آلودگی هوا در حفظ وثبات محیط زیست موثر است.

انتهای پیام/

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 48941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =