ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۵۰۰ شهروند منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اعزام تعدادی پزشک به سرای محله شهید اسدی در قالب گروه جهادی، از ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیماران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه  با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در راستای ارایه خدمات درمانی به مردم و افزایش سلامت شهروندان گفت: این اردوی جهادی برای چهارمین بار در سال ۱۴۰۲ با حضور پزشکان متخصص برای رفع مشکلات درمانی در منطقه ۱۳ برگزار  و به ۵۰۰ شهروند محلات کمتر برخوردار، خدمات رایگان ارائه شد.
وی اظهار داشت: در این اردوی جهادی، پزشکان عمومی و متخصص تغذیه، اطفال، قلب و عروق، شنوایی سنجی، دندانپزشک، زنان و داخلی حضور داشتند و به مردم خدمت‌رسانی کردند.
شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: راه اندازی اینگونه اردوهای جهادی می تواند نواقصی را که ممکن است در ارائه خدمات سلامت به قشرهای محروم جامعه وجود داشته باشد برطرف کرده و چرخه نظام سلامت را تکمیل کند.
وی  یادآور شد: این طرح با همکاری بیمارستان شهید دکتر لواسانی، مرکز بهداشت شرق و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۱۳ در سرای محله اسدی واقع در خیابان منتظری برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 48951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =