تکریم ارباب رجوع با اجرای طرح کیوآرکد در منطقه۲۲

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۲۲ از تکریم ارباب رجوع با اجرای طرح کیوآرکد (QR CODE) در منطقه۲۲ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ پروین عامری سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه گفت: یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع است، که انتظار می‌رود کلیه پرسنل شهرداری به هنگام مراجعه شهروندان ضمن تکریم و احترام به مراجعه کنندگان در مقابل درخواست ها و مطالبات مردم پاسخگو باشند.

وی یادآور شد: معتقدیم شهروندان نایبان اصلی شهرداری هستند و ما به نمایندگی از مردم و برای مردم کار می‌کنیم. به همین منظور و برای کلیه کارکنان شهرداری منطقه در تمامی ساختمان ها تابلو طرح QR code  از سوی اداره تکریم شهرداری منطقه به روی میز و ورودی هر یک از اتاق های اداری نصب شده است.

عامری افزود: طرح QR کد روشی مناسب برای سهولت دسترسی شهروندان جهت اعلام نظراتشان از پرسنل به مدیریت شهری است و مراجعه کنندگان به قسمت های مختلف شهرداری منطقه می توانند با تلفن همراه نظراتشان را از پرسنل در ارائه خدمات به آنها اعلام نمایند.

گفتنی است؛ رصد عملکرد نیروی انسانی با استفاده از QR code به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند نظارت بر خدمات، منابع انسانی و ... را بسیار سریع‌تر، دقیق‌تر و کم‌هزینه‌تر از گذشته به انجام رسانند و بستری برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی فراهم کنند.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 49002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =