آمادگی شهرداری منطقه ۱۲ برای مدیریت بارش

شهردار منطقه ۱۲ گفت: عوامل خدمات شهری منطقه از شب گذشته به حالت کامل آماده‌باش است و همزمان با بارش برف ، ۲ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه برف روبی و ۳ دستگاه کامیون، ۶ خاور، لودر، ۳بابکت به همراه ۳۰۰ کارگر خدمات شهری و فضای سبز در محل‌های پرتردد مستقر شده و خدمت‌رسانی می کنند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲،وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اشاره به آمادگی ستاد برف روبی منطقه گفت: با آغاز بارش ها، نیروهای خدمات رسان منطقه ۱۲ به حالت آماده ‌باش در آمده و با سرکشی مستمر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ، رییس اداره خدمات شهری و شهرداران نواحی ۶ گانه در محدوده و نقاط حساس، مشکلات موجود ناشی از بارش ها را شناسایی و برای برطرف کردن آنها، اقدام می کنند.

هنرور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ نیز افزود: همچنین در این زمینه و با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، اداره خدمات شهری منطقه ، مخزن کیسه های شن مخصوص را در ۵۰ نقطه از معابر و بزرگراه‌های محدوده مستقر کرده‌ است.

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۱۲ خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این محدوده از شهر، یک سایت مرکزی در خیابان شوش و ۶ سایت دیگر در نواحی شش گانه دایر شده‌ است.

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 49044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =