افزایش صدهزارنفری مسافران مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش ۱۰۰ هزارنفری مسافر شهر زیرزمینی با توجه به کاهش دمای هوا و بارش‌های اخیر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی با اشاره به اینکه همه ساله در فصل سرما و به دلیل اینکه در زمان بارندگی ترافیک تهران افزایش می‌یابد، تمایل شهروندان به استفاده از مترو بیشتر می‌شود گفت: در هفته اول بهمن ماه، با توجه به کاهش دمای هوا و بارش باران و ترافیک سنگین در خیابان‌های پایتخت، شاهد افزایش مسافران مترو بودیم. 

وی افزود: در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ آمار مسافران روزانه مترو از مرز یک میلیون و ۶۵۴ هزار نفر عبور کرد که در مقایسه با هفته قبل نشان از افزایش صدهزارنفری مسافر دارد.
درستی تصریح کرد: در روزهایی که شاهد بارش نزولات آسمانی هستیم پیش‌بینی این افزایش آمار مسافری را داریم و همه تمهیدات لازم برای اعزام به‌موقع قطارها انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه مترو تهران امروز همه توان خود را برای ارائه خدمات به کار گرفته است خاطرنشان کرد: در ساعاتی که با استقبال مسافری مواجه می‌شویم سعی می‌کنیم با اعزام قطارهای فوق‌العاده قطارها از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.
 

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 49050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =