عملیات شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری برای شن‌پاشی در بزرگراه‌های شرق تهران

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به آمادگی عوامل خدمات شهری در روزهای برفی پایتخت از اجرای عملیات برف‌روبی با توزیع ۱۰ تن شن در بزرگراه های شهید دوران و شهید یاسینی خبر داد.

به گزارش  شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه۱۳ گفت: از شب گذشته و همزمان با بارش برف، خودروهای شن پاش در پل حریم‌بان، شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی، پارکینگ افست و زیر پل رودکی و همچنین بزرگراه شهید دوران مستقر شدند.

وی افزود : عملیات برف‌روبی تا پایان بارندگی به طور شبانه‌روزی در بزرگراه‌ها با توزیع ۱۰ تن شن مخصوص برای بزرگراه‌ها به صورت ۲۴ ساعته توسط چند دستگاه خاور، تیغه برف‌روبی، لودر، پیکاپ و وانت در محدوده شهرداری منطقه ۱۳ ادامه دارد.

علی‌احمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد از قبل و طبق سنوات گذشته انهار و کانال‌های سطح منطقه۱۳ از وجود هر گونه رسوبات و آلودگی، لایروبی و پاکسازی شدند.

شهردار منطقه۱۳ تاکید کرد: عوامل اجرایی و خدماتی شهرداری منطقه ۱۳ به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش کامل و عملیاتی هستند تا از بروز هر گونه آب‌گرفتگی، آب‌ماندگی و یخ‌زدگی جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت وجود هرگونه مشکلی در این زمینه با سامانه ۱۳۷پلاس تماس بگیرند تا نیروهای شهرداری نسبت به رفع مشکلات در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 49084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =