گشت‌زنی مستمر تیم‌های ساماندهی آسیب‌دیدگان در شب‌های سرد منطقه ۱۵

سرپرست معاونت اجتماعی منطقه ۱۵ از اجرای طرح حامی‌شهر و تشدید خدمات‌رسانی در خصوص ساماندهی افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر با اشاره به اینکه طرح حامی شهر که از ابتدای آذر ماه سال جاری شروع به کار کرده است گفت: این طرح با تاکیدات شهردار باب الرضای تهران، با جدیّت هر چه بیشتر در حال انجام است  و تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در خصوص اجرای این طرح در این شب های سرد سال پای کار آمده اند.

به گفته وی؛ واحدهای گشت به دفعات در تمامی پاتوق ها و کلونی هایی که طی اجرای طرح حامی شهر در سطح منطقه شناسایی شده اند، سرکشی کرده و مددکاران اجتماعی  ضمن تحویل نان و غذای گرم به مددجویان آنان را به گرمخانه ها منتقل می کنند.

مالمیر با اشاره به اینکه تا کنون ۵۲۰ نفر توسط گشت های "حامی شهر" به گرمخانه ها منتقل شده اند، اظهار داشت :شناسایی پاتوق های جدید از اهم وظایف گشت ها است که ضمن گشت زنی ها, پاتوق های جدیدتری شناسایی شده و تیم های اعزامی برای ساماندهی مددجویان، به دفعات و مکررا به آن پاتوق ها سرکشی می کنند.

وی در پایان افزود: شهروندان در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان و کارتن خواب، می‌توانند موارد  را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ و یا با شماره ۰۲۱۵۵۵۲۲۳۲۲ اطلاع دهند تا با حضور مددکاران شهرداری منطقه نسبت به انتقال این افراد به گرمخانه‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 49120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =