انتخاب مشاوران مجرب برای پروژه‌های ترافیکی مناطق

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: شهرداری‌های مناطق برای اجرای پروژه‌های ترافیکی خود می‌توانند مشاور انتخاب کرده و ۱۰ درصد از اعتبارات نگهداشت منطقه را برای مشاور هزینه کنند.

مهدی گلشنی، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با اعلام اینکه شهرداری‌های مناطق برای اجرای پروژه‌های ترافیکی خود می‌توانند مشاور انتخاب کرده و ۱۰ درصد از اعتبارات نگهداشت منطقه را برای مشاور هزینه کنند، گفت: مناطق می‌توانند با بهره‌مندی از توان بخش خصوصی، دستگاه نظارت برای رسیدگی اسنادی به کار بگیرند تا کارها با سرعت، دقت و سلامت انجام شود.

وی با تاکید بر ضرورت تسهیل و تسریع در فرایندها و مکانیزم‌های اجرای پروژه‌های ترافیکی، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، صورت وضعیت این پروژه‌ها و گواهی کفایت اسناد آنها به‌صورت الکترونیکی، ثبت و صادر می‌شود. 

گلشنی در پایان لزوم توسعه پیاده‌راه‌ها و گشتگاه‌های شهری در سطح شهر را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: گسترش این‌گونه فضاها در محدوده مرکزی شهر همچون خیابان‌های حجاب و نادری که شهروندان در آنها حضور بیشتری دارند، از اهمیت و ضرورت مضاعف برخوردار است.

انتهای پیام/

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 49159

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =