ایجاد تعامل مثبت دوسویه با مسئولان چهارمحال و بختیاری

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران گفت: سعی می‌کنیم با مسئولان چهارمحال و بختیاری روابط دوطرفه مثبت داشته باشیم تا سود آن به نفع تولیدکننده و شهروندان تهرانی باشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده سرپرست سازمان مدیریت میادین در سفر به استان چهارمحال وبختیاری با استاندار این استان دیدار و در شورای اداری این استان شرکت کرد.

وی در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با یک تعامل مثبت دوسویه می‌توانیم برخی محصولات را به بازار مصرف تهران منتقل کنیم با این اقدام، کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری نیز می‌توانند از بازار بزرگ تهران منتفع شوند و کالای با کیفیت و قیمت مناسب به دست شهروندان تهرانی برسد.

بختیاری زاده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با استفاده از ظرفیت زنجیره تامین کالا، سازمان مدیریت میادین می تواند به  استان چهارمحال و بختیاری در تامین کالاهایی که مشکل دارد کمک کند.

سرپرست سازمان میادین میوه و تره بار تهران بیان کرد: با توجه به بازار عرضه‌ که در شهر تهران وجود دارد با همکاری شهرداری شهرکرد و سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، روابط دوطرفه مثبت که سود آن به نفع تولیدکنندگان، مردم شهرکرد و شهروندان تهرانی باشد، ایجاد می‌کنیم.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 49160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =