اجرای ­طرح تحول بیست‌گانه در نواحی منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: به منظور ایجاد تحول در نحوه خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان، طرح تحول بیست‌گانه در تمامی نواحی منطقه اجرا و پیاده‌سازی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی اجرای این طرح تحول بیست‌گانه درمناطق شهری شهر تهران را یک بسته کامل از خدمت رسانی مدیریت شهری دانست و افزود: ۲۰ موضوع مدیریت شهری که در آن تمامی مسائل شهر توسط معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران احصا شده، با کمک نیروهای اجرایی منطقه می تواند خستگی و فرسودگی را از چهره شهر زدوده و این تنها با تلاش مضاعف و حضور میدانی مدیران میسر خواهد شد.

وی افزود: این طرح، تکمیل کننده طرح‌های پیشین مدیریت شهری است که به منظور ایجاد تحولی بیشتر در نحوه خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان اجرا می‌شود.

مسعود نصرتی گفت: در راستای پیاده‌سازی حداکثری طرح تحول بیست‌گانه در منطقه و با توجه به اینکه بحث جمع اوری ابهای سطحی و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب یکی از موضوعات مهم منطقه ۲۲ به شمار می رود؛ با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و جلسات برگزار شده با سازمان‌های خدمات رسان در صدد رفع معضلات پراهمیت منطقه هستیم.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، مدیران شهری منطقه حاضر در نواحی شش‌گانه منطقه بصورت روزانه در یک پهنه حاضر و مشکلات و معضلات محل را رفع می‌کنند.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 49162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =