ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و بروزرسانی ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی

معاون امور زیرساخت اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ زیرساخت‌های ترافیکی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، صادقی جهانی معاون امور زیرساخت اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق باهمراهی مهدی وارسته معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه طی بازدید میدانی از پروژه ها و زیرساخت های ترافیکی این منطقه بر ارتقای کیفیت خدمات رسانی و توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان اولویت اول مدیریت شهری تاکید کردند.

جهانی ضمن بازدید از میدان جدید الحداث شهید باجلانی که به منظور تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان و وسایل نقلیه از خیابان ده حقی به بزرگراه امام علی(ع) ایجاد شده است، این طرح ترافیکی را در روانسازی و کاهش بار ترافیکی مثبت ارزیابی کرد.

ساماندهی و مرمت المان های ترافیکی، تعویض و بهسازی تابلوهای ترافیکی در نقاط اصلی و فرعی منطقه که به مرور زمان دچار آسیب‌دیدگی، رنگ‌پریدگی و تخریب شد، هرس درختان برای جلوگیری از سردرگمی راننده ها و گره های ترافیکی، دسترسی مناسب یرای معلولان جهت استفاده از ایستگاه مترو از جمله موارد مورد بررسی و تاکید در بازدید میدانی از ایستگاه های مترو و بزرگراه های منطقه بود.

نوسازی و بهسازی ایستگاه های اتوبوس و نصب تابلوهای جدید در پایانه ها و ایستگاه های اتوبوس به منظور اطلاع رسانی به شهروندان و تسهیل دسترسی آنها به مقاصد مورد نظر تا بروزرسانی و رفع چالش های ترافیکی به منظورو ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان از دیگر موارد مورد رصد و تبادل نظر در این بازدید بود که با ارائه راهکارهای لازم از سوی معاون امور زیرساخت اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق در دستورکار قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 49164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =