برگزاری اردوی جهادی با هدف تحقق عدالت اجتماعی در منطقه ۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از اجرای اردو جهادی و ارائه خدمات سلامت محور رایگان با هدف تحقق و توسعه عدالت اجتماعی و برخورداری آحاد جامعه به ویژه شهروندان کم‌برخوردار از نظام سلامت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی اظهار کرد: این برنامه به همت اداره سلامت منطقه و همکاری کانون پزشکان خانه های سلامت در سرای محله نظام آباد برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان و اعضای این اردوی جهادی، گفت: به تعداد ۱۰۰ نفر از شهروندان در رده های سنی مختلف  بیش از ده خدمت از جمله ویزیت رایگان، مشاوره تغذیه، مشاوره زنان و زایمان، مامایی، گفتار درمانی مشاوره سلامت روان، غربالگری قندخون و فشار خون به صورت رایگان ارائه شد.

معاون شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی و توسعه عدالت اجتماعی از دغدغه های مدیریت شهری است، عنوان کرد: همواره معاونت اجتماعی منطقه آمادگی دارند تا با سایر ارگان ها و خیرین فعال در حوزه سلامت به شهروندان خدمات سلامت محور ارائه دهد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با اجرای طرح های جهادی و سازندگی بتوانیم عدالت محوری و محرومیت زدایی را در سطح محلات کم برخوردار عینیت ببخشیم.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 49168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =