جانمایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در محدوده منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات ترافیکی این منطقه در دی ماه سال جاری از برگزاری بیش از یک‌هزار و ۲۴۲ نفر ساعت کارگاه آموزشی، نصب ۴۹۷ تابلو و تجهیزات ترافیکی و شناسایی و جمع‌آوری خودروهای فرسوده حوزه تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره عملکرد معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه در دی ماه در محوریت ایمن سازی گفت : طی یک ماهه گذشته، ۳۹۳ عدد نصب و نگهداری نیوجرسی،   بشکه ایمنی، کاشن تانک، استوانه ایمنی، بشکه ایمنی و نصب علائم ایمنی افقی برجسته انجام و ۱۹۰ متر گاردریل تعمیر و مرمت شده است.

وی افزود: عملیات مربوط به نگهداری ۷ دستگاه ایستگاه بی آرتی و ۴۸ ایستگاه فیدر موجود در منطقه ۱۳ با اجرای عملیات رنگ آمیزی و ترمیم روشنایی آنها  اجرائی شد.
شهردار منطقه ۱۳، تعویض استیکر اتوبوس های پایانه شهید براری، نظافت اتوبوس ها و مینی بوس ها  و شناسایی و جمع آوری خودرو های فرسوده  از جمله اقدامات حوزه تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه ۱۳ عنوان کرد.

محمد هادی علی احمدی در خصوص فعالیت آموزشی ترافیک ادامه داد: بیش از  یک هزار و ۲۴۲ نفر ساعت کارگاه آموزشی رانندگی و روانشناسی ترافیک، آموزش دوچرخه سواری، قوانین عبور و مرور در قالب نقاشی در مهد کودک، ها، رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور ویژه دانش آموزان، موتور سواران و رانندگان کامیون توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به نصب ۱۰۴ مورد از انواع تابلو ترافیکی، این اقدام را زمینه‌ساز ایمنی و تسهیل در عبور و مرور سواره رو دانست  و ادامه داد : طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان حوزه ترافیکی، عملیات جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در معابر و بلوارها اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: عملیات مناسب سازی با نصب ویلچررو در خیابان پیروزی، دستک پل و سنگدال در خیابان پیروزی و پنجم نیروی هوایی، موانع فیزیکی u شکل در بوستان اوستا، مرمت پل مناسب سازی در خیابان پیروزی از دیگر اقدامات این حوزه در دی ماه است.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 49178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =