برای اسکان موقت ترنس‌ها فضای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است‌

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه برای پذیرش افراد بی‌خانمان هیچ مشکلی از نظر ظرفیت نداریم، گفت: برای ترنس‌ها فضای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است‌.

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد پذیرش افراد بی‌سرپناه اظهار کرد: هیچ مشکلی از نظر ظرفیت و اسکان موقت و سرپناه برای بی خانمان های  کلانشهر تهران وجود ندارد و تمام ظرفیت ها آماده است. خصوصا در این ایام که شاهد برودت هوا هستیم آمادگی کامل برای پذیرش وجود دارد و از شهروندان می خواهیم در صورت مواجهه با این افراد ضمن تماس با ۱۳۷ آنان را به سمت مراکز ما راهنمایی کرده تا از سرما در امان باشند.

وی تاکید کرد: پذیرای هرکسی که به نوعی بی‌خانمان باشد و سرپناه نداشته باشد، هستیم‌. هیچ گونه مشکلی در ظرفیت‌ها وجود ندارد.

احمدی صدر درباره پذیرش ترنس ها هم گفت: برای ترنس‌ها فضای ویژه‌ای در نظر گرفته ایم‌. به طوری که وزارت بهداشت همکاری کرده و ما هم زیرساخت و فضایی را آماده کرده ایم تا آنها هم سرپناهی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان مطمئن باشند که پس از اعلام موارد به شماره تلفن ۱۳۷ گشت‌های فوریت خدمات اجتماعی نسبت به انتقال این افراد به مددسراها اقدام می‌کنند، تصریح کرد: ۳۲ گشت حامی شهر در سراسر شهر مشغول خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 49192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =