آراستگی منظر و زیباسازی شهری در دستور کار شهرداری منطقه۱۳

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به پیش‌رو بودن اعیاد شعبانیه و نوروز، ۲۰ المان جدید در محدوده شهرداری منطقه ۱۳ نصب می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ به طور ویژه محیط شهر را برای ایام اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید و استقبال از نوروز ۱۴۰۳ آماده سازی کرده و در زیباسازی محدوده فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه، تا پایان سال جاری، شاهد نصب ۲۰ المان جدید در محدوده شهرداری منطقه ۱۳ خواهیم بود، افزود: این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و ایجاد حس لطافت و شادابی در معابر شهری است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: عملیات نصب این المان ها به زودی آغاز می شود و با اجرای این ۲۰ المان در نقاط مختلف منطقه، فضای شهری زیباسازی می شود.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی شهرها از نظر آلودگی بصری ادامه داد: به منظور حفظ آراستگی مناظر شهری و ایجاد آرامش بصری هرچه بیشتر برای شهروندان، عملیات پاکسازی جداره های سطح معابر نواحی چهارگانه نیز اجرائی شده است.  

شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی جداول، نرده ها و گاردریل های محدوده مطابق پالت رنگی جدید مصوب سازمان زیباسازی شهر تهران از دیگر اقدامات اجرائی اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ است.

انتهای پیام/

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 49224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =