ساختمان‌های ادارات خدمات‌رسان در منطقه ۲۰ ایمن‌سازی می‌شود

در نشست فصلی اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۲۰ که با هدف هم‌افزایی نهادهای مختلف برای بررسی مخاطرات و بحران‌های منطقه و اجرای اقدامات پیشگیرانه برگزار شد، بر ایمن‌سازی ساختمان‌های ادارات خدمات‌رسان تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمد خوشی سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه با تاکید بر ضرورت ایمنی و مقاوم سازی ساختمان های ادارات خدمات رسان گفت: در این جلسه مقرر شد با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن بازدید از ساختمان های ادارات، موارد ناایمنی احصاء و ادارات مربوطه نسبت به رفع ناایمنی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: در راستای خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان در زمان های بحرانی مقرر شد بیمارستان های شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های خدمات رسان نسبت به انجام طرح مطالعاتی اتصال بیمارستان های سطح منطقه به ایستگاه ها و پایانه های مترو اقدام نمایند.

نشست فصلی اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه ۲۰ در راستای هماهنگی درون و برون سازمانی برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی و بر اساس مخاطرات هر منطقه با حضور ادارات خدمات رسان عضو ستاد، رئیس اداره امور مناطق سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران و مدیران ارشد این منطقه برگزار شد.

گفتنی است جلسات فصلی مدیریت بحران این منطقه با هدف آمادگی و آگاهی بیشتر ادارات عضو این ستاد به صورت مستمر برگزار می شود.

انتهای پیام/

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 49248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =