تأمین سیستم روشنایی بوستان مهر/ روکش آسفالت محور وثوقی بهسازی شد

شهردار منطقه ۱۸ گفت: در راستای تأمین امنیت اجتماعی شهروندان در شب هنگام و بهبود مناظر بصری در اماکن عمومی، سیستم روشنایی بوستان مهر مورد بهسازی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در راستای تأمین امنیت اجتماعی شهروندان در شب هنگام و بهبود مناظر بصری در اماکن عمومی، سیستم روشنایی بوستان مهر مورد بهسازی قرار گرفت.

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ با بیان این نکته که اجرای این قبیل اقدامات بر اساس مطالبات شهروندان شکل گرفته، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، عملیات تأمین روشنایی بوستان مهر به عنوان یکی از مراکز تفرجگاهی محلات در دستور کار قرار گرفته و به شکل مطلوبی به مرحله اجرا گذاشته شد.

این مقام مسئول همچنین به بهسازی و مرمت روکش آسفالت معابر شاخص محلات اشاره و یادآور شد: مرمت و بهسازی روکش آسفالت محور وثوقی در حد فاصل خیابانهای میرزایی تا سرحدی به انجام رسیده است.

به گفته خسروی، تداوم اجرای عملیات تبدیل کانیو کوچه شهید میرزا خانی واقع در خیابان شهید میرزایی از دیگر اقدامات عمرانی ناحیه ۴ منطقه به شمار می رود.

شهردار منطقه ۱۸ همچنین از اتخاذ تمهیدات ویژه در رسیدگی به وضعیت لایروبی انهار، رفت و روب معابر، بازپیرایی جداره های بد منظر، شستشوی المان‌های شهری و آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند میان شهروندان بعنوان سایر اقدامات صورت گرفته از سوی دوائر این ناحیه نام برد.

انتهای پیام/
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 49264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =