برپایی همایش پیاده‌روی از خیابان قدس تا میدان توحید تهران

شهرداری منطقه۶ با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام به برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی با شرکت بیش از ۲۶۰ نفر از بلوار کشاورز و تقاطع خیابان قدس تا میدان توحید و محوطه دانشکده پرستاری و مامایی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ در همایش پیاده‌روی ۲۶۰ نفری که به همت اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه برگزار شد، اقشار مختلف از جمله مدیران شهری، اساتید و مسئولان دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهروندان ساکن در پهنه مرکزی تهران حضور و مشارکت چشمگیر داشتند.

مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۶ تهران، در حاشیه همایش پیاده‌روی گفت: ایجاد فضای پرنشاط و پر انرژی درمحلات و افزایش روحیه شهروندان یکی از ضروریت‌های امروز کلان شهر تهران است که باعث امیدآفرینی در شهر می‌شود و مردم می‌توانند با توان و انگیزه بیشتری از سد مسائل و مشکلات روزمره عبورکنند و به اهدافشان برسند.

وی اضافه کرد: برپایی برنامه‌های ورزشی جمعی از جمله پیاده‌روی درسطح محلات و شهر علاوه بر ایجاد شوق اجتماعی، همبستگی و افزایش میزان مشارکت در اداره امور شهر، بر سلامت افراد نیز تاثیرگذار است و طبق گفته متخصصان و پزشکان باعث سلامت جسم و روح، داشتن احساس بهتر، کاهش خطر بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت، کاهش فشار خون، آرامش و تمرکز ذهن، بهبود انرژی، افزایش حافظه و کاهش خطر ابتلا به زوال عقل، جلوگیری از افزایش وزن و در نهایت طول عمر خواهد شد.

براساس این گزارش، در همایش پیاده‌روی چند کیلومتری پهنه مرکزی تهران، جمعی از مدیران شهری و مسئولان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی همراه و همقدم با شهروندان مسیر خیابان قدس تا میدان توحید را پیمودند.

انتهای پیام /

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 49269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =