بهسازی ایستگاه اتوبوس چهارراه ولیعصر(عج) در کمتر از ۲۰ روز

بازسازی و مرمت اصولی ایستگاه اتوبوس ضلع غربی چهار راه ولیعصر(عج) یکی از خواسته‌های ثبت شده شهروندان در سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران بود که به همت اداره نظارت و اجرای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۶ تهران در کمتر از ۲۰ روز برآورده شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ ایستگاه اتوبوس ضلع غربی چهار راه ولیعصر(عج) با توجه به حجم بالای تردد مسافر در این مسیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به دنبال درخواست شهروندان در سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران و همچنین نظر شرکت اتوبوسرانی، عملیات بهسازی و بازسازی اصولی این ایستگاه اتوبوس، در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۶ قرار گرفت و با کار شبانه روزی عوامل فنی و اجرایی این حوزه ظرف مدت ۲۰ روز به اتمام رسید.

علیرضا صادقی بخش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۶ تهران در این باره گفت: پس از ثبت و انعکاس پیام شهروندان، کارشناسان با تجربه این معاونت در اسرع وقت به محل مراجعه و ضمن بازدید میدانی و بررسی دقیق وضعیت این ایستگاه اتوبوس برای بهسازی آن درچند مرحله برنامه‌ریزی کردند. مساحت این پروژه ۲۰۰ متر مربع و با استفاده از ظرفیت قراردادی موجود، ابتدا اقدام به تخریب و جمع آوری کف ایستگاه و در مراحل بعدی با ۸۰ متر مکعب خاکریزی و بستر سازی، ۲۰۰ متر مربع کفپوش بتنی به طول ۶۰ متر و عرض ۳.۵ متر در داخل ایستگاه اتوبوس همراه با اجرای مسیر ویژه نابینایان انجام شد.

صادقی بخش، اضافه کرد: کفپوش ایستگاه اتوبوس مذکور به دلیل فرسودگی و زنگ زدگی بسیار بالا مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد و تا حدودی خطرساز بود که با اجرای این طرح این ایستگاه اتوبوس کاملا بهسازی شده و مسافران در شرایط امن و آسوده می‌توانند از آن استفاده کنند. ضمن اینکه برای اجرای این پروژه حدود ۴ میلیارد ریال هزینه شده،تا این پروژه با کیفیت بالا و حداقل هرینه به نتیجه برسد.

انتهای پیام /

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 49270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =