برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیرکل رسیدگی به تخلفات اداری با شهردار منطقه ۱۶

حجت الله ابراهیمیان مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران در جلسه هم‌اندیشی با شهردار منطقه۱۶ بر اهمیت حفظ کرامت پرسنل شهرداری با رویکردی منطبق با شفافیت همچنین پاسخگوی و خدمت به مردم تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران در این جلسه هم اندیشی که با میزبانی منطقه۹ شهرداری تهران و با حضور شهردار این منطقه، شهردار منطقه۱۶ و جمعی از مسئولان شهری برگزارشد، گفت: امروز دیگر زمان، زمان مدرن است و حکمرانی شایسته چراغ راه ماست برای کارکردن و رسیدن به حکمرانی خوب و خدمت شایسته به مردم.

وی یاداورشد: در حمکرانی شایسته چند اصل وجود دارد و اکنون زمانی نیست که سلایق شخصی در اداره سازمان حاکم باشد و حاکم بودن قانون اولویت دارد.مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران با بیان اینکه یکی دیگر از اصول مهم اصل حاکمیت قانون، اصل پاسخگویی است؛ بر اصل پاسخگوی و خدمت به مردم در شهرداری تاکید کرد.

ابراهیمیان همچنین بر لزوم رعایت اصل شفافیت است و تشکیل اتاق های شیشه ای و اتخاذ تصمیم‌گیری‌ها بر اساس اصل شفافیت که از اصول مهم در حکمرانیست، نام برداو به اصل مطالبه گری به عنوان دیگر اصل حمکرانی شایسته نیز اشاره کرد و گفت: مطالبه گری مردم نسبت به حاکمان، مسئول پایین‌تر نسبت به مسئول که با این رعایت اصول مذکور می توان به سمت حکمرانی شایسته و خوب حرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد: هدف ما از حضور در مناطق و سازمان ها و دیدار با کارکنان حفظ کرامت همکاران ما در شهرداری تهران است و نمی‌خواهیم کرامت و عزت همکاران ما در شهرداری تهران ذره ای خدشه دار شود.او در خاتمه یادآور شد: پیشگیری از تخلفات با ابزار آگاهی و آگاهی بخشی از قوانین مرتبط با تخلفات اداری و آیین نامه های اجرایی را مدنظر داریم تا با تهیه جزوه ای و در اختیار قرار دادن آن به مرکز تحول و نوسازی این امر را محقق کنیم.
 

اهتمام بر کاهش تخلفات ، افزایش انضباط شهری و بهبود کیفیت زندگی

در ادامه محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۶ از برنامه ریزی جهت پیشگیری و جلوگیری از تخلفات شهری در این منطقه با هدف نشاط و آسایش بصری منظر شهری همچنین تحقق حقوق شهروندی خبرداد.

سالاری پور با یاداوری اینکه رفع تخلفات شهری تنها در سایه همکاری و همدلی همه مسئولان، مدیران مجموعه مدیریت شهری و شهروندان امکانپذیر است، از شناسایی چالش های شهری با محوریت محلات که موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم آورده در منطقه صحبت کرد.

در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی و اولویت فعالیت های شهرداری منطقه با نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در این محدوده، ساماندهی متکدیان و کودکان ، ساماندهی دست فروشان، رفع سد معبر و درکل تخلفات شهری، مقرر شد تا مانورها و جلسات متعددی با همکاری نیروی انتظامی، راهور، بحران، اداره پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری، نمایندگان اصناف جهت رفع مشکلات و کاهش تخلفات شهری در این بخش از پایتخت تاکید شد.

سالاری پور با بیان اینکه آرمان شهروندان داشتن شهری با نشاط، زیبا، امن، ایمن و دور از چالش های شهری است، نقش شهروندان را با احساس مسئولیت و رعایت قوانین در برداشتن گام مؤثر برای تحقق این آرمان مثمرثمر برشمرد و خاطرنشان کرد: در این مسیر برای ایجاد انضباط شهری، کاهش تخلفات و بهیود کیفیت زندگی برای شهروندان این بخش از پایتخت اهتمام ویژه داریم.

در این هم اندیشی همچنین مدیران این منطقه و منطقه میزبان در گفتگویی چهره به چهره به تعامل با مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران و هیات همراه پرداختند.

انتهای پیام/

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 49291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =