آغاز توزیع ۴۳ هزار قبض عوارض پایدار در منطقه ۲۲/ درج QR کد پرداخت در قبوض عوارض شهروندان منطقه ۲۲

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۲۲ از درج QR کدهای مخصوص در قبوض پرداخت عوارض و آغاز توزیع آنها به عنوان منطقه پیشرو به مالکان واحدهای مسکونی و تجاری منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، علی اصغر سفیدرو در خصوص آغاز توزیع قبوض عوارض گفت: حدود ۴۳ هزار برگ عوارض نوسازی، کسب و پیشه، خدمات مدیریت پسماند به تفکیک نواحی شش گانه آماده و از فردا با حضور ۱۶ نفر از عوامل میدانی و بیش از ۱۵ عامل اجرایی در ساختمان شماره یک منطقه کار توزیع آنها در بین شهروندان آغاز خواهد شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: در قبوض جدید QR کدهایی درج شده که شهروندان می توانند با اسکن آن، تمامی اطلاعات مربوط به مالکان، مبلغ عوارض و نحوه پرداخت آن را آنهم تنها یکبار در سامانه مربوطه ثبت و در سالهای بعد از بابت پرداخت فوری عوارض مشکلی نداشته باشند.

سفیدرو عنوان کرد: به معاونت نوسازی شهرداری تهران پیشنهاد داده شد تا با اختصاص کیوآر کدهای مخصوص به هر یک از واحدهای مسکونی و تجاری مشکلاتی که در خصوص پرداخت کاغذی عوارض وجود دارد برطرف و با اطلاع رسانی های محیطی به شهروندان در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 49320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =