جانمایی مجدد بیش از ۱۲۰۰ مخزن پسماند و همسطح‌سازی زیرمخزنی‌ها در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از جانمایی مجدد ۲۹۸ زیرمخزنی و همسطح‌سازی آنان در محدوده معابر منطقه همگام با طرح تحولی بیست گانه خدمت خبر داد و گفت: این طرح با بررسی و گشت‌زنی مستمر در خصوص شناسایی مخازن فرسوده و نیازمند تعمیر ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با بیان اینکه محدوده معابر منطقه دارای یک هزار و ۲۶۱ دستگاه مخزن هزار و ۱۰۰ لیتری مکانیزه است که به همین میزان نیز زیر مخزنی هایی تعبیه شده است گفت: با توجه به فرسودگی و آسیب دیدگی زیر مخزنی های در گذر زمان و اختلال در فرآیند جمع آوری زباله و پاکیزگی شهر، اداره خدمات شهری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ همگام با طرح تحولی بیست گانه خدمت، نسبت به اجرای طرح جانمایی مخازن پسماند و هم سطح سازی زیر مخزنی ها در محدوده منطقه اقدام کرده است.

وی با اشاره به احصا و بررسی مخازن موجود در محلات  افزود: از ابتدای اجرای طرح تا کنون، ۲۵۳ زیر مخزنی که نیازمند اصلاح و بازنگری بودند با انجام اقدامات عمرانی و خدمات شهری از سوی عوامل اجرایی ۱۳۷ همسطح سازی و مخازن آن مجددا جانمایی شدند.

شهردار این منطقه ۱۳ اظهار داشت: حدود ۴۵ زیر مخزنی نیز با ساخت موزاییکی و بر اساس استاندارد محیطی اصلاح شده که علاوه بر افزایش رضایتمندی شهروندان و زیبایی شهر، در بهبود روند خدمت رسانی و نگهداشت شهر تاثیر گذار بوده و باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز شده است.

وی خاطر نشان کرد: گشت زنی مستمر درخصوص شناسایی مخازن فرسوده، نیازمند تعمیر، جانمایی جدید و هم سطح سازی زیر مخزنی های بتنی با مخزن برای جلوگیری از ریزش زباله، تجمع جانوران موذی، سختی جابه جایی مخازن و جاگذاری آنها پس از تخلیه برای پاکبانان، شکسته شدن چرخ ها و آسیب دیدن به بدنه مخازن و ... توسط عوامل خدمات شهری به صورت مستمر در حال انجام تا رضایتمندی شهروندان و کاهش آلودگی های زیست محیطی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 49328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =