اخ‌الصنایع: اعتماد شهروندان نتیجه عدم تخلف در سیستم اداری است

شهردار منطقه ۱۰ گفت: بر اساس گزارش مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران، منطقه ۱۰ کم‌تخلف‌ترین منطقه بین مناطق ۲۲گانه است که این امر موجب شده اعتماد شهروندان به مدیریت شهری و سیستم اداری در شهرداری منطقه افزایش یابد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ « مهدی اخ‌الصنایع» در جلسه شورای مدیران منطقه ۱۰ که با حضور ابراهیمیان مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر گفت: منطقه ۱۰ به واسطه تراکم بالای جمعیتی، بافت فرسوده، کمبود سرانه‌ها و مشکلاتی که وجود دارد تمام امور توسط مدیران اجرایی پیگیری می‌شود.

وی افزود: در برهه‌های مختلف شاهد حواشی و اتفاقاتی در این منطقه بودیم ولی به واسطه اعتمادی که به بدنه مجموعه شهرداری منطقه وجود داشت، بیش از ۹۰ درصد انتصابات از بدنه مدیریت شهری منطقه صورت گرفت و مسئولیت بسیاری از امور و کارها برعهده کارکنان و مدیران همین بدنه گذاشته شد.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: طی یک‌سال فعالیت در این منطقه، به دلیل متفاوت بودن جنس آن نسبت به سایر مناطق، ضریب تخلفات اداری کارکنان بسیار کم و محدود است و آن هم به واسطه عرقی است که کارکنان و مدیران به مجموعه شهرداری تهران دارند و خود را از یک خانواده می‌دانند.

اخ‌الصنایع ادامه داد: به دلیل همین نوع نگاه به بدنه این مجموعه است که امروز شاهد اعتماد و همکاری مردم با شهرداری هستیم.

منطقه ۱۰؛ کم‌تخلف‌ترین منطقه بین مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران

در ادامه این جلسه، ابراهیمیان مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران ضمن تبریک ایام‌الله ۲۲ بهمن با اشاره به رصد و پایش همه مناطق در زمینه تخلفات اداری گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، منطقه ۱۰ یکی از پاک‌ترین مناطق بین مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران است و پرونده خاصی در خصوص تخلفات اداری ندارد.

وی با اشاره به اصل شفافیت و مطالبه‌گری افزود: مجموعه شهرداری تهران همواره در حوزه شفافیت و ایجاد سلامت اداری پیشرو و پیشگام بوده است.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 49434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =