بهره‌برداری از مرکز بهداشتی و درمانی شمال غرب تهران/ افزایش سرانه‌های درمانی در منطقه22

شهردار منطقه 22 از بهره‌برداری مرکز بهداشتی و درمانی شمال غرب تهران همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: مجموعه های درمانی مناسبی از سوی بخش خصوصی، دولتی و خیریه‌ها در حوزه درمان در منطقه 22 در حال احداث است که بخشی از این مجموعه ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آیین افتتاح و بهره‌برداری از مرکز بهداشتی و درمانی شمال غرب تهران با حضور مدیران شهری منطقه ۲۲، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران در محله دهکده المپیک برگزار شد.

مسعود نصرتی شهردار منطقه با اشاره به جدیت مدیریت شهری در تامین سرانه‌های هفتگانه در این منطقه خاطرنشان کرد: طبق آمار و ارقام شاهد رشد چشمگیر جمعیت در منطقه ۲۲ هستیم؛ با این وجود اقدام زیرساختی مناسبی در حوزه بهداشت و درمان در حال انجام است؛ به طوری که چندین بیمارستان بزرگ در محلات گوناگون از سوی دولت و بخش خصوصی در این منطقه در حال احداث است.

وی افزود: مجموعه های بهداشتی و درمانی دیگر نیز در چند سال اخیر مورد بهره برداری قرار گرفته است که دسترسی شهروندان به این خدمات را فراهم کرده است.

شهردار منطقه ۲۲ بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری منطقه آمادگی کامل دارد تا در کنار مجموعه بهداشت و درمان کشور، شرایط ایجاد مراکز درمانی در منطقه۲۲ را تسهیل کند تا شهروندان بتوانند به راحتی از ظرفیت‌های درمانی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 49437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =