آزمایشگاه پایش و سنجش سموم محصولات در سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: به‌زودی شاهد افتتاح آزمایشگاه مجهز پایش و سنجش سموم محصولات در سازمان میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۲۲بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در یکصدمین پویش امیدوافتخار امروز- شنبه بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۴۰۲- با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بختیاری زاده سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و همچنین افزایش میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکی از اقدامات خوب و جهادی این دوره مدیریت شهری است. انشالله تا پایان دوره مدیریت شهری ۱۰۰ بازار میوه و تره بار عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به  اهمیت پایش و سنجش سموم برخی میوه‌ها و سبزیجات و همچنین اقلام پروتئینی و مواد غذایی از جمله گوشت و مرغ گفت: این مورد باید در میادین میوه وتره‌بار مورد توجه قرار بگیرد چرا که پایش و سنجش سموم در محصولات پروتئینی و میوه‌جات بسیار مهم است.

پیرهادی ادامه داد: به‌زودی شاهد افتتاح آزمایشگاه مجهز در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خواهیم بود.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا با بیان اینکه تاکید ما بر راه‌اندازی این آزمایشگاه و پایش محصولات است، افزود: در بودجه سال آینده ۳۰ میلیارد تومان جهت تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه ویژه پایش و سنجش سموم در میادین میوه و تره‌بار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 49557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =