اجرای برنامه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در منطقه ۱۰

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و حماسی ۲۲ بهمن در مسیر راهپیمایان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، اسماعیل عربلو با اشاره به اجرای ده‌ها ویژه برنامه ایام دهه فجر در این منطقه گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه با برپایی استیج و پردیس فرهنگی و اجتماعی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پذیرای شهروندان و اقشار مختلف جامعه خواهد بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ افزود: برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم، ۲۵ غرفه با موضوعات فرهنگی، سلامت، ورزش و بانوان در مسیر راهپیمایی درنظر گرفته شده که هر یک با چندین زیر مجموعه متنوع به ارائه خدمات مختلف به راهپیمایان خواهند پرداخت.

وی با اشاره به جزئیات فعالیت‌های غرفه‌ها خاطرنشان کرد: اجرای سرودهای حماسی، تواشیح و انواع مسابقه‌های فرهنگی نظیر کتابخوانی، خطاطی شعارهای انقلابی، نقاشی با محوریت موضوع انقلاب، ارائه خدمات سلامت محور از قبیل تست فشار خون، نوار قلب دیجیتال به شهروندان از برنامه‌های این غرفه ها به شمار می رود.

عربلو در ادامه بیان کرد: با توجه به حضور کودکان و نوجوانان در این مراسم، غرفه ورزش، اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی متنوع نظیر دارت و فوتبال دستی، طناب کشی و غیره کرده است که شرکت کنندگان حال و هوای ورزشی متفاوتی را در این مسیر تجربه خواهند کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ با تأکید بر  حضور و نقش پر رنگ بانوان منطقه در این جشن بزرگ گفت: نمایشگاهی با حضور بانوان کارآفرین منطقه برپا شده که در قالب بازارچه به ارائه محصولات و هنرهای دستی خود خواهند پرداخت.

گفتنی است موکب پذیرایی این منطقه با مشارکت کانون خدمت رضوی و کانون مکتب الحسن(ع) آماده میزبانی و پذیرایی در قالب غذاهای گرم از مهمانان این مراسم ویژه و باشکوه خواهد بود.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 49590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =