نصب پرچم ایران بر سر در منازل منطقه ۱۴ تهران

شهردار منطقه۱۴ از نصب هزاران پرچم ایران بر سر در منازل خانواده شهدا و ساکنان محلات این منطقه همزمان با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر یزدی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در سراسر شهرها و بر سر در خانه ها، گفت: همزمان با ۲۲ بهمن، در مدیریت شهری و با محوریت محلات و نواحی ۶گانه بر آن شدیم تا سردر خانه‌ها و کوچه‌ها با پرچم آذین‌بندی شود.

وی با بیان اینکه نعمت بزرگی است که اهتزاز پرچم ایران اسلامی را هر روز بر ورودی شهر، میادین، بام مساجد و سردرخانه‌ها می‌بینیم، گفت: بر این اساس همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پرچم ایران سر در خانه‌های شهروندان این بخش از پایتخت نصب شده است.

یزدی ضمن اعلام اینکه اهدای هزاران پرچم ایران به منازل و ساکنان محلات در حال انجام است، از برگزاری پویش فرهنگی «هر شهید یک پرچم» و نصب پرچم ایران بر سر در منازل شهدا به عنوان فعالیت شاخص و پیش بینی شده در دهه فجر انقلاب اسلامی در منطقه خبر داد.

وی در پایان با یادآوری اینکه محلات و سردر منازل در قالب یک رویداد ملی و با مشارکت مردم، به پرچم ایران مزین شده است، خاطرنشان کرد: نقاط مختلف محلات منطقه همزمان با سراسر کشور، آماده برگزاری جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی است و علاوه بر پویش نصب پرچم افتخار ایران بر سردر خانه ها، سرودهای مردمی و برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در ساعات پیش رو برای افزایش شور و حال این جشن بزرگ انقلاب اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 49597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =