نشست شورای پژوهش و نوآوری شهرداری منطقه ۱۸ برگزار شد

نشست شورای پژوهش و نوآوری شهرداری منطقه ۱۸پایتخت با هدف شناخت رویکردها و برنامه‌های تحقیقاتی برگزار و طی آن احکام رئیس و دبیر شورا تنفیذ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان این نشست که با حضور عطاء الله رفیعی آتانی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر و محمد جواد خسروی  شهردار منطقه برگزار شد، ابتدا گزارشی از اقدامات و طرح های پژوهشی منطقه از سال ۱۳۹۸ تا کنون ارائه و در ادامه نیز هریک از معاونین موارد پژوهشی مورد نیاز هر حوزه را بیان کردند.

در ادامه نشست محمد جواد خسروی شهردار منطقه ضمن تبیین شرایط خاص منطقه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و اجتماعی و فرهنگی، خواستار اجرای پژوهش های کلان و آینده نگر شد.

همچنین عطاء الله رفیعی آتانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران طی سخنانی با اشاره به اینکه این مرکز هیچ گونه محدودیت مالی جهت انجام پژوهش نداشته است ، گفت : مناطق می توانند در هر زمان و به هر تعداد که نیاز آن ها است پروژه تعریف نمایند.

وی هدف از تشکیل این جلسات را اسـتفاده از فرصت های نوآورانه ، ساماندهی جایگاه پژوهش و بستر سـازی بـرای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر پژوهش های تخصصی در قلمرو مکانی مناطق، جلوگیری از موازی کاری در امور پژوهشی و در چـارچوب وظایف تعیین شده، دانست.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، احکام رئیس و دبیر شورای پژوهش و نوآوری منطقه توسط آتانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به آنها تنفیذ شد.

انتهای پیام/ 

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
کد خبر: 49611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =