اعزام نیروهای پاکبان منطقه ۱۲ برای پاکسازی محور خیابان انقلاب در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ از اعزام واستقرار بیش از ۱۰۰ نیروی پاکبان حوزه خدمات شهری منطقه برای پاکسازی و نظافت محور انقلاب از چهار راه دروازه دولت تاچهار راه ولی عصر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ ، انارکی محمدی  با تاکید بر تمرکز معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه بر مدیریت و اجرای عملیات نظافت و پاکیزگی و جمع آوری پسماند پیش از آغاز، حین مراسم و پس از پایان مراسم ۲۲بهمن ماه گفت: این معاونت ضمن برگزاری جلسات هماهنگی با ، شهرداران نواحی و رؤسای ادارات مدیریت پسماند و خدمات شهری نواحی منطقه، زیرساخت‌های لازم را جهت کنترل کامل مناطق همجوار، مسیرهای اصلی و فرعی راهپیمایی و محل تجمع اصلی شهروندان فراهم آورده تا با مدیریت و اجرای مطلوب عملیات نظافت و پاکیزگی و جمع آوری پسماند، موجبات رضایت شهروندان را فراهم کند.

شهردار منطقه۱۲ همچنین با اشاره به استقرار ۱۵ دستگاه ماشین آلات شست و شو و پاکسازی در محور انقلاب گفت: تخلیه کامل و شستشوی تمامی مخازن در طول مسیرهای راهپیمایی، شست‌وشوی جداول، نرده‌های ترافیکی به ویژه در مسیرهای راهپیمایی با توجه به بارندگی‌های اخیر از جمله اقدامات قبل از شروع مراسم بوده که البته در طول مراسم در صورت لزوم و بعد از اتمام آن نیز انجام خواهد شد.

وی در پایان با توجه به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه تفکیک پسماند از مبدا میان شهروندان از استقرار غرفه فرهنگی پسماند خشک مقابل پلازای سعدی خبر داد.

گفتنی است استقرار خودروهای تعیین شده طبق برنامه از ساعت ۵ صبح روز مراسم و اعزام کارگران منطقه از ساعت ۷ صبح در محور انقلاب انجام شد.

انتهای پیام/

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 49626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =