حضور مردم تضمین‌کننده ادامه مسیر انقلاب است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور پرشور مردم در این جشن ملی تضمین‌کننده ادامه مسیر انقلاب اسلامی، پیشرفت، توسعه و تحول کشور است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در استودیو انقلاب منطقه ۱۰، ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز قشرهای مختلف مردم از همه سلیقه‌ها و تفکرات مانند ساالهای گذشته با بصیرت، زمان شناسی و دشمن شناسی در این جشن ملی شرکت کردند و همین حضور مردم است که تضمین کننده ادامه مسیر انقلاب اسلامی، پیشرفت، توسعه و تحول کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ بهترین سال از عملکرد چهارساله این دوره مدیریت شهری خواهد بود، تصریح کرد: نیمی از بودجه  ۱۵۰ هزارمیلیارد تومانی سال آینده یعنی حدود ۷۵ هزار میلیارد تومان به حوزه حمل و نقل و ترافیک اختصاص داده شده است که امیدواریم شهرداری تهران با ورود ناوگان حمل‌ونقل برقی به شهر تهران در همه حوزه‌ها تحول خوبی ایجاد کند.

وی با اشاره به تکمیل بزرگراه‌های اصلی و تقاطع‌های غیرهمسطح بیان کرد: به اندازه کل بودجه ۱۴۰۲ در سال ۱۴۰۳ فقط برای توسعه بخش حمل و نقل بودجه اختصاص یافته است.

آخوندی با اشاره به اقدامات عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۰ گفت: با توجه به وجود شهردار جوان و جهادی و نیز مدیران و معاونان پرتلاش در این منطقه، شاهد اقدامات نوسازی و بهسازی بافت فرسوده‌ این منطقه هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: سال آینده در حوزه بزرگراهی از قبیل محور شهید رنجبر، بزرگراه یادگار امام(ره) و بزرگراه شهید بروجردی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.  

وی با اشاره به مشارکت مردم در سیزدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت:  برای آنکه مردم در سرنوشت و اداره کشور نقش داشته باشند شاید بهترین راه حضور در انتخابات است. رأیی که در صندوق انداخته می‌شود حتما  در انتخاب افرادی که می‌توانند آینده بهتری را برای کشور رقم بزنند، موثر خواهد بود.

آخوندی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم وظیفه است، بیان کرد: از همه اقشار مختلف دعوت می‎کنم در انتخابات پیش رو شرکت کنند و تأثیرگذار و نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 49627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =