نظافت مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن با ۲۵۰۰ نیروی پاکبان/  توزیع ۲۰ هزار کیسه پارچه‌ای

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران اقدامات سازمان متبوع خود را در جشن ۴۵سالگی انقلاب تشریح کرد.

رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون اقدامات  انجام شده در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد:  از دیروز صبح پاکسازی مسیر راهپیمایی قبل از شروع مراسم  با  ۱۵۰۰ نفر نیروی انسانی اعم از نیروی کارگری جمع آوری پسماند تر  و خشک با بیش از ۱۰۰دستگاه ماشین آلات انجام شد.

وی افزود: از صبح هم ۲۵۰۰نفر نیروی انسانی با لباس های نارنجی و آبی که به ترتیب جمع آوری زباله تر و زباله خشک و اجرای طرح نوماند را برعهده دارند، فعالیت کرده‌اند. به طوریکه در حین مراسم هم وظیفه جمع‌آوری، رفت و روب و پاکسازی معابر توسط آنها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰دستگاه ماشین حمل پسماند در مراسم ۲۲بهمن فعالیت کرده اند، گفت: از این تعداد ۲۰۰دستگاه خودروی وانت جمع آوری نوماند و ۲۰۰دستگاه انواع خودرو مکانیزه بوده است، 

محمدی با بیان اینکه ۲۰هزار کیسه پارچه‌ای باهدف حذف کیسه پلاستیکی بین شهروندان توزیع شد، ادامه داد: همچنین در مراسم راهپیمایی مراسم ۲۲بهمن، آموزش و اطلاع رسانی در مورد طرح نوماند  با هدف معرفی، آموزش و اطلاع رسانی با حضور آموزش گران ادارات بازیافت مدیریت پسماند در مسیر  اتفاق افتاد. 

انتهای پیام/

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 49631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =