هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی  گردشگری با حضور شهرداری تهران

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با موضوع «گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز» از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شهرداری تهران با شعار «تهرانِ دیدنی» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با موضوع «گردشگری و سرمایه گذاری سبز» از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شهرداری تهران با شعار «تهرانِ دیدنی» برگزار می‌شود.

شهرداری تهران در راستای معرفی پتانسیل‌های گردشگری پایتخت و همچنین معرفی پتانسیل‌های گردشگری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به ویژه گردشگری شهری با شعار «تهرانِ دیدنی» با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به دنبال معرفی آخرین فناوری‌های روز پایتخت در زمینه گردشگری و صنایع وابسته است.

بر همین اساس شهرداری تهران در سالن ۳۸ غرفه ۱۵ هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در ایام برگزاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ میزبان علاقمندان و متخصصان حوزه گردشگری و صنایع وابسته است.

گفتنی است؛ رویداد نمایشگاه بین‌المللی گردشگری هر ساله با هدف تجمیع ظرفیت‌های موثر صنعت گردشگری و به منظور استفاده بهینه از منابع موجود برگزار می‌شود و امسال نیز هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور کلیه فعالان این صنعت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 49633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =