پردیس شاد فرهنگی منطقه یک میزبان راهپیمایان در میدان آزادی بود

پردیس شاد فرهنگی شهرداری منطقه یک در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با غرفه‌های متنوع ورزشی، آموزشی، سلامت و تفریحی در میدان آزادی برپا شد. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران پردیس فرهنگی شهرداری منطقه یک و استیج شادمانه در محل راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان آزادی با غرفه هایی چون خدمات سلامت محور، بانوان و خانواده، ورزش و سرگرمی، شمیران محله، فرهنگی، پذیرایی، کودک و... بر پا شد.

وی افزود: در این غرفه ها خدمات کنترل قند و فشار خون، نقاشی کودک، گریم کودک، اریگامی، مسابقات فوتبال دستی دارت، پنالتی، طراحی روی پارچه با طرح های انقلابی، خطاطی، توزیع محصولات بازیافتی، پذیرایی و توزیع اقلام فرهنگی از قبیل پرچم دستی و بزرگ، بادکنک، هد بند پرچم ایران، پوستر و برچسب منقش به تصویر حاج قاسم ارائه شد. 

رودکی تصریح کرد: در استیج شاد فرهنگی نیز برنامه هایی از قبیل اجرای سرود نوجوانان اقوام ایرانی، سرود نوجوانان میعاد و ... اجرای گروه کودک و اجرای برنامه عمو روحانی برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 49634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =