میزبانی شهرداری منطقه ۱۷ از راهپیمایان جشن انقلاب اسلامی با برپایی پردیس فرهنگی

شهرداری منطقه ۱۷ در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، پردیس فرهنگی برپا و از راهپیمایان این جشن بزرگ، میزبانی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه ضمن تبریک چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شهرداری منطقه ۱۷ طی ایام مبارک دهه فجر با برگزاری مراسم ها و جشن های مختلف در سطح منطقه و آذین بندی میادین و معابر، این دهه را گرامی داشت.

وی افزود: در سالروز یوم الله ۲۲ بهمن و جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران شهری منطقه همراه مردم شهید پرور و انقلابی دارالشهدا، روحانیون و خانواده های معظم شهدا، از میدان ابوذر تا میدان آزادی، راهپیمایی کردند و این روز فرخنده را جشن گرفتند.

سیفی تصریح کرد: معاونت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه نیز با همکاری ادارات اجتماعی نواحی سه گانه و مدیران محلات، پردیس فرهنگی با شعار" جشن بزرگ خانواده بزرگ ایران" را در مسیر راهپیمایان عزیز واقع در تقاطع خیابان انقلاب و خیابان ولیعصر(عج) برپا کردند.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: در این پردیس فرهنگی استیج فرهنگی برپا شد و برنامه های مختلفی همچون سرود، طومار نویسی اجرا شد. همچنین غرفه های ورزش و سرگرمی شامل دارت و فوتبال دستی در این پردیس برپا شده بودند که راهپیمایان عزیز، از این غرفه ها استقبال خوبی کردند.

سیفی گفت: در این پردیس فرهنگی، میز سلامت نیز برپا شده بود که غربالگری قندخون افراد در این غرفه انجام می شد.

انتهای پیام/

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 49654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =