فعالیت ۲۳هزار نیروی شهرداری حین و پس از راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به فعالیت ۲۳هزار نیروی خدمات شهری از آغاز رفت و روب مسیر راهپیمایی پس از پایان مراسم خبر داد.

به گزارش شهر، حسین نظری در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: ۱۰هزار نیروی خدمات شهری و ۱۳هزار نیروی فضای سبز در شهر تهران داریم که بخش عمده ای از آنها حین و پس از راهپیمایی مشغول انجام وظیفه بودند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم شهر تهران در راهپیمایی ۲۲بهمن افزود: حضور انبوه مردم از میدان حسین(ع) تا میدان آزادی نیاز به برنامه‌ریزی قبل، حین و بعد از راهپیمایی دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تصریح کرد: مناطق عملیاتی در میدان مناطق ۶، ۷،   ۹ و ۱۰  که میزبان اصلی مردم در راهیپمایی بودند و سایر مناطق پشتیبان و همکار این مناطق بودند، البته سایر مناطق نیز در  جای جای مسیر راهپیمایی حضور و به خدمات رسانی می پرداختند.

نظری گفت: امسال به همت همه همکاران من در معاونت خدمات شهری در چهارراه ولیعصر(عج)، مجتمع پایانه بهشت زهرا(س) غرفه های آموزش های شهروندی برگزار شد که در این غرفه ها از شهروندان استقبال و برنامه ها و کلیپ های آموزشی به فرزندان آنان ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که مراسم به پایان رسید، غرفه ها و داربست ها جمع آوری گردید و اقدامات تنظیف بلافاصله بعد از مراسم انجام و ظرف چند ساعت شهر به شرایط قبل بازگردانده شد.

انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 49677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =