به کارگیری ۲۰۰ نیروی کارگری و ۶۰ دستگاه خودروی خدمات شهری منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از پاکسازی و نگهداشت مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از تقاطع میدان انقلاب تا تقاطع چهارراه حضرت ولیعصر (عج) توسط منطقه ۱۱ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ضمن تبریک به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: افتخاری میزبانی بخشی از مسیر اصلی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از تقاطع چهارراه حضرت ولیعصر (عج) تا میدان انقلاب اسلامی با شهرداری منطقه ۱۱ بود و مدیریت شهری این منطقه با آمادگی همه‌جانبه نیروهای خدمات شهری و محیط زیست کوشید بهترین خدمات را در حوزه پاکسازی و خدمات شهری این مسیر ارائه دهد.

موسوی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این حوزه، قبل از مراسم افزود: در بخشی از این اقدامات در روزهای قبل از آغاز مراسم با رصدهای میدانی، برداشت‌های لازم از ضروریات مسیر توسط کارشناسان و مدیران حوزه خدمات شهری انجام شد و رفع موارد احصاشده در دستور کار این نیروها قرار گرفت که از جمله آنها، حذف زوائد، پاکسازی پوسترها و برچسب‌ها، شست‌شوی المان‌های شهری، جداول، سطوح فلزی و پایه‌های پرچمی، آذین‌بندی و زیباسازی و... در مسیر اصلی و همه مسیرهای منتهی به مسیر اصلی بود.

وی سپس به اقدامات انجام‌شده در روز مراسم پرداخت و توضیح داد: در روز مراسم نیز با حضور ۲۰۰ نیروی کارگری و عوامل اجرایی به همراه مسؤولان و ۶۰ دستگاه خودروی حوزه خدمات شهری شامل جاروب مکانیزه، خودروی حمل زباله، خودروی واترجت، تانکر، خودروهای حمل پسماند خشک، ملودی و کامیونت از نخستین ساعات روز تا پاکسازی کامل معابر در مسیر اصلی و انشعابات، پس از مراسم در خدمت شهر و شهروندان بودیم.

شهردار منطقه ۱۱ همچنین با اشاره به برپایی غرفه نوماند شهرداری منطقه ۱۱ در محل برپایی غرفه‌های این منطقه واقع در چهارراه حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد: در این غرفه نیز در مورد تفکیک پسماند و طرح نوماند به شهروندان آموزش‌های لازم داده می‌شد و در مورد این طرح اطلاع‌رسانی صورت می‌گرفت.

انتهای پیام/

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
کد خبر: 49715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =