جدیدترین سازه پرتابل نوری کشور در ورودی بوستان ملت به بهره‌برداری خواهد رسید

به مناسبت اعیاد شعبانیه، ماه مبارک رمضان و عید نوروز جدیدترین پرتابل نوری کشور در ورودی بوستان ملت به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار منطقه در این خصوص اظهار داشت: پروژه string light box بوستان ملت که از به روز ترین و جدیدترین تکنولوژی های پرتابل نوری در کشور می باشد از المان های مکعب شکل تشکیل شده که هر کدام به تنهایی قابلیت نصب و تبدیل شدن به اشکال متفاوت و در نهایت قابلیت انتقال به محل جدید در کم ترین زمان ممکن  را داراست.  

شهردار منطقه ۳ به افتتاح این پروژه در آینده ای نزدیک اشاره کرد و ابراز داشت: پروژه مکعب های پرتابلی، در ۸ رنگ اصلی، ابتدا در بوستان ملت سپس به هشت میدان اصلی این منطقه انتقال خواهد یافت.  

جوانی درخصوص ویژگی های این مکعب های پرتابلی افزود: ابعاد مکعب ها ۳ متر مربع است و تمامی اضلاع به صورت قطعات جداشدنی از پروفیل آهن با رنگ دو پوششه یا گالوانیزه می باشند.  

به گفته جوانی، این پروژه در پیاده راه خیابان ولی عصر محدوده بوستان ملت و جهت استفاده شهروندان در اعیاد شعبانیه، ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ مورد استفاده شهروندان و مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 49759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =