مرمت 41 هزار نقطه خراب در معابر

بیش از ۴۱ هزار نقطه خراب معابر تهران مرمت می شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران که در تشریح دستاوردهای طرح بهسازی معابر شهر تهران طی نیمه نخست سال جاری سخن می گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: طی ۶ ماه سپری شده از سال ۱۳۹۹، بیش از ۴۰۵ هزار تن آسفالت در قالب روکش کلی و همچنین مرمت لکه ای معابر پخش و اجرا شده است.
او با بیان آنکه تاکنون در محدوده هریک از مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران، به طور متوسط ۱۸۴۱۷ تن آسفالت پخش و اجرا شده است، یادآور شد: در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران، بیش از ۱۱۸ هزار تن آسفالت صرف تراش و روکش معابر بزرگراهی شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اتکا به تولیدات کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، همچنان یکی از مزایای اقتصادی طرح بهسازی معابر شهر تهران به شمار می آید، گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری، فقط یک درصد از آسفالت پخش و اجرا شده در سطح معابر پایتخت از کارخانجات بخش خصوصی خریداری شده و همین امر سبب تحقق یک صرفه جویی ۶۵ میلیارد تومانی در هزینه های اجرای طرح شده است.
امسال نیز اجرای یک میلیون تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران هدف گذاری شده است و مجریان طرح با اطمینان بیشتر در مورد دستیابی به اهداف کمی، ارتقای دوام و کیفیت آسفالت را به ویژه از طریق امکان کنترل کیفی این محصول در محل کارخانه مدنظر قرار داده اند. آن گونه که آمارها نشان می دهند، در نتیجه عملکرد ۶ ماهه نخست امسال، حجم پیام های گلایه آمیز شهروندان در ارتباط با مشکلات روکش آسفالت معابر به نحوی محسوس کاهش یافته است.

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 4977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =