برگزاری نشست آموزشی و توجیهی مسابقات رالی خانوادگی

جلسه توجیهی و آموزشی مسابقات رالی و نقشه‌خوانی خانوادگی با محوریت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه پرسنل معاونت حمل و نقل ترافیک به میزبانی منطقه ۸ برگزار شد.

️به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ جلسه توجیهی و آموزشی مسابقات رالی و نقشه‌خوانی خانوادگی با محوریت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه پرسنل معاونت حمل و نقل ترافیک به میزبانی منطقه ۸ برگزار شد.

در این نشست آموزشی و توجیهی که با حضور ۷۰ نفر از شرکت‌کنندگان برگزار شد، چگونگی نقشه‌خوانی، زمان، مکان، شرایط مسابقه، نوع تخلفات، نوع امتیازدهی در مسابقات آموزش داده شد. 

️این مسابقات با هدف ایجاد نشاط در میان خانواده‌های پرسنل حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک و با شرکت ۱۳۵ نفر از پرسنل، روز جمعه ۲۷ بهمن ماه از پارک ترافیک منطقه ۱۶ آغاز و با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نفیس به برندگان در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) منطقه ۲۲ پایان می‌یابد.

براساس توضیحات برگزارکنندگان در هر وسیله نقلیه حداقل یک نفر راننده و یک نفر نقشه‌خوان و حداکثر ۴ نفر به صورت خانوادگی باید حضور داشته باشند. همچنین کودکان نیز در این مسابقات می‌توانند خانواده خود را همراهی کنند.

️از مهم‌ترین تأکیدات در برگزاری این مسابقات سرعتی نبودن این رقابت و مسابقه براساس نقشه‌خوانی با همراهی خانواده، و لزوم رعایت مسائل ایمنی در طول برگزاری این مسابقات می‌باشد. 

️براساس این گزارش این مسابقات زیر نظر فدراسیون اتومبیل‌رانی و به همت سازمان حمل و نقل و ترافیک، پلیس راهور، اداره‌کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و با مشارکت مناطق ۸، ۱۶، ۲۱ و ۲۲ در روز جمعه ۲۷ بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: 49781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =