احداث و تثبیت جدول دوبل در خیابان شوش غربی

شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح جدا سازی مسیر رفت و برگشت خیابان شوش غربی حدفاصل خیابان رهکوی تا میدان هرندی به وسیله احداث جدول دوبل در وسط این خیابان جهت جلوگیری از انحراف به چپ وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، انارکی محمدی بیان داشت: به منظور رفع معضلات ترافیکی این خیابان حائز اهمیت در شبکه معابر طرح احداث جدول دوبل در وسط این خیابان با متراژ ۲۰۰متر طول وعرض ۱.۵ متر اجرا شد تا هم از توقفات دوبله طول مسیر جدول و هم از انحراف به چپ وسایل نقلیه جلولوگیری شود.

وی گفت: برابر این طرح در نقاط محدودی از طول این جداسازی، بریدگی‌هایی حفظ می‌شود تا امکان دور زدن خودروها به طور مدیریت شده‌ای فراهم شود.

شهردار منطقه در ادامه از اجرای طرح فوریتی  تعمیر و رفع نقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در معابر سطح منطقه نیز خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی گفت: با توجه به اینکه خرابی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سبب ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود تمام چراغ‌های راهنمایی مورد بازدید، تعمیر و بازسازی قرار می‌گیرند تا خرابی چراغ‌ها به حداقل برسد.

وی  افزود: در این راستا چراغ راهنمایی و رانندگی خیابان ۱۷ شهریور تقاطع صفا که به علت اتصالی برق، دستگاه فرمان با مشکل مواجه شده بود، ضمن تامین اقلام، تعمیر و تحویل پلیس راهنمایی و رانندگی شد.

شهردار منطقه ۱۲ تصریح کرد: در این راستا سعی داریم بر تامین و نگهداری مناسب این چراغ‌ها در نقاطی که به علائم راهنمایی و رانندگی بیشتری نیاز دارند نظارت کنیم و برنامه‌ریزی‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 49814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =