بهبود وضعیت معیشت کارکنان شهرداری تهران از اولویت‌های مدیریت شهری است

همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، هفدهمین برنامه دیدار و هم‌اندیشی با مدیران و کارکنان در شهرداری منطقه ۱۷ تهران اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، در هفدهمین برنامه بازدید و هم‌اندیشی مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی به درخواست و مشکلات همکاران شهرداری منطقه ۱۷ رسیدگی شد.

در بخش نخست این برنامه، مدیرکل سرمایه‌انسانی به اتفاق جمعی از معاونین و مدیران در نشست هم‌اندیشی با مسئولان منطقه ۱۷، پیرامون مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه‌ سرمایه‌انسانی این مجموعه بحث و تبادل‌نظر و رهنمودها و توصیه‌های لازم جهت اجرای بهینه امور و خدمات‌رسانی مطلوب به کارکنان و رفع معضلات ایشان را ارائه کرد.

در این نشست شهردار منطقه ضمن تبریک ایام مبارک شعبانیه، گفت: رویکرد و سیاست اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری تهران این است که به جهت پیگیری و مشکلات پرسنل شهرداری در ایام مختلف در مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها حضور پیدا می کند.

وی با بیان این‌که این رویارویی مستقیم با پرسنل دارای برکات بسیاری است که باعث باز شدن گره‌ای از کار این عزیزان و رفع مشکلات ایشان خواهد شد، تصریح کرد: قطعاً این نگاه بالا به پایین که شاید در ذهن برخی از مدیران وجود دارد، کاملا شکسته ‌می‌شود.

شهردار منطقه ۱۷ بزرگترین سرمایه شهرداری، را نیروی انسانی دانست و ابراز امیدواری کرد سایر مدیران شهرداری نیز از این فرصت استفاده کنند و با توجه ویژه به نیروی انسانی در جهت افزایش انگیزه این عزیزان گام بردارند. 

در ادامه مردانی با اشاره به این‌که محیط کار نقش مهمی در سلامت روان و انگیزه کارکنان ایفا می‌نماید خواستار فراهم‌سازی بستری سالم و مناسب با رویکردی منصفانه، عادلانه و اخلاق‌مدار شد.

وی در ادامه ایجاد فضایی همراه با اعتماد، احترام و صداقت را در افزایش انگیزه کارکنان مؤثر دانست و اظهار داشت: به منظور افزایش انگیزه و اعتمادسازی در کارکنان کافی است با آن‌ها صادق بود و به وعده‌های خود عمل کرد.

مدیرکل سرمایه‌انسانی با بیان این‌که کارمندان از مدیران خود الگوبرداری می‌کنند، افزود: اگر مدیران در لایه‌های مختلف سازمان باانگیزه باشند و مسئولیت‌های خود را به‌صورت دقیق انجام دهند، می‌توانند اطمینان داشته باشند که کارکنان سازمان نیز به همین صورت خواهند بود.

 مردانی در بخش دیگری از سخنان خود بهبود وضعیت معیشت کارکنان شهرداری تهران را از اولویت‌های مدیریت شهری عنوان کرد.

وی در خاتمه تکریم و همچنین تشویق به‌موقع پرسنل را عاملی مؤثر در افزایش بهره‌وری سازمان دانست و گفت: مدیران باید به این موارد توجه ویژه داشته باشند.

گفتنی‌است در پایان این برنامه‌ نیم‌روزه؛ مدیرکل سرمایه‌انسانی ضمن بازدید از ادارات و بخش‌های مختلف منطقه، با مدیران و کارکنان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و شنونده‌ دغدغه‌ و درخواست‎‌های همکاران متقاضی بود.

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 49815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =