بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای بوستان بهاران

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به تحقق طرح تحول بیست گانه در منطقه، گفت: در همین راستا و در جهت سهولت در تردد شهروندان به ویژه توانیابان، بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای بوستان بهاران، انجام شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به تحقق طرح تحول بیست گانه در منطقه، گفت: ارتقاء تسهیل رفت و آمد شهروندان به ویژه افراد توانیاب، سالمندان و کودکان یکی از اهداف مدیریت شهری  منطقه بوده و هست. به همین جهت معاونت فنی و عمرانی منطقه همواره درصدد فراهم کردن افزایش سطح ایمنی و سهولت تردد شهروندان به ویژه در بوستان ها است.

وی افزود: در راستای تحقق طرح تحول بیست گانه در این منطقه، بهسازی و مناسب سازی پیاده روهای بوستان بهاران در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: از آنجا که بوستان بهاران در خیابان فردمحمدی قرار دارد، همچنین به دلیل وجود فرهنگسرای بهاران و مراکز ورزشی، یکی از بوستان های پرتعدد منطقه به شمار می آید.

 سیفی اظهار کرد: در همین راستا ۸۰۰ متر مربع از پیاده رو ضلع جنوبی استخر بهاران منتهی به ورودی سوله ورزشی بهاران که محل ورزش صبگاهی بانوان هم است، بهسازی و مرمت شد. همچنین رمپ هایی در ورودی های زمین بازی کودکان، استخر، شهر بازی و فرهنگسرای بهاران به دلیل تسهیل تردد شهروندان توانیاب به متراژ ۱۲۰ متر مربع احداث شده است.

وی گفت: علاوه بر اقدامات ذکر شده، پیاده رو مجاور پست برق خیابان فرد محمدی جنب بوستان بهاران نیز تعریض و مناسب سازی شده است. همچنین کف پوش ایستگاه بهاران و ورودی بوستان بهاران نیز بهسازی و نوسازی شده است.

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 49850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =