اجرای ۱۰۰ درصدی پروژه‌های توسعه محله‌ای حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه در سال جاری

شهردار منطقه ۲۲ گفت: ارتقا کیفیت و کمیت خدمت‌رسانی به مردم و در نهایت افزایش رضایت‌مندی آنها در اجرای هر چه بهتر و سریعتر پروژه‌های توسعه محله‌ای یکی از اهداف مدیریت شهری منطقه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی پیگیری مطالبات مردمی برای تامین سرانه‌ها و احداث زیرساخت‌ها را یکی از رویکردهای مهم منطقه عنوان کرد و گفت: با تلاش همکاران در معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در بحث اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌های توسعه محله‌ای اقدامات زیربنایی مطلوبی در سال جاری در بحث پروژه‌های توسعه محله‌ای صورت گرفت.

شهردار منطقه ۲۲ بیان کرد: با پیشرفت صد در صدی در اجرای پروژه‌های محله‌ای در حوزه حمل و نقل و ترافیک در سطح محلات، به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان، تنها تعهداتی را در این حوزه برای خود تعریف نموده و تا پایان سال این تعهدات نیز اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: به جهت تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های لازم در خصوص دسترسی بهتر و راحت‌تر ساکنین به تمامی نقاط شهر تهران از طریق تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، تقویت خطوط و افزایش ایستگاه‌ها، توسعه راه‌های مواصلاتی، اصلاح هندسی و ایمن‌سازی شریان‌های ارتباطی و تقویت سیستم حمل و نقلی منطقه بصورت مستمر دغدغه‌های شهروندان در این خصوص رصد می‌شود.

انتهای پیام/

۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 49898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =